Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

Грамотно збудовані взаємини з клієнтами, індивідуальний підхід до кожного дозволяють підвищити конкурентоспроможність компанії

Використання CRM-системи на підприємстві дозволить не тільки автоматизувати процеси роботи з клієнтами, а й аналізувати та сегментувати клієнтську базу, проводити аналіз продажів на кожному етапі, оцінювати ефективність маркетингових заходів.

Впровадження CRM-системи виключить ймовірність втрати всієї бази клієнтів при звільненні співробітника і дозволить легко відновити історію взаємин з кожним клієнтом.

CRM-система дозволить Вам вирішити такі завдання:
  • Управління клієнтською базою і контактами з клієнтами,
  • Управління робочим часом, бізнес-процесами,
  • Управління продажами і маркетингом,
  • Управління базою знань з продажу, по товарам, конкурентам, сервісам,
  • Організація сервісного і гарантійного обслуговування,
  • Полегшення виконання рутинних операцій,
  • Багатофакторний аналіз контактів і продаж,
  • Інтеграція з іншими системами.

В результаті впровадження CRM-системи ваша компанія отримає суттєві вигоди:

  • Вибудувана система управління продажами, маркетингом і сервісом,
  • Підвищення обсягу продажів і прибутку,
  • Прискорення кількості угод від 1,5 до 5 разів,
  • Вибудувану систему управління продажами, маркетингом і сервісом,
  • Контроль роботи з клієнтами на всіх етапах взаємодії,
  • Скорочення витрат на сервіс в 2 рази,
  • Оптимізація маркетингового бюджету,
  • Звільнення до 50% часу співробітників від рутини,
  • Скорочення операційних витрат на взаємодію з контрагентами,
  • Обгрунтована система мотивації фахівців.

Фахівці «ІН-АГРО» допоможуть Вам визначити і грамотно впровадити CRM-систему для вирішення завдань на Вашому підприємстві. Це можуть бути рішення "CRM ПРОФ для України", "CRM КОРП для України".

CRM-модуль також реалізований в програмах «Управління виробничим підприємством для України» і «Управління торгівлею».


Хочеш отримати безкоштовну консультацію фахівця?