Куточок якості "ІН-АГРО"

«ІН-АГРО» гарантує Вам якість послуг, що надаються

Здатність нашої компанії забезпечити і покращувати якість послуг та продуктів підтверджує сертифікація системи менеджменту якості «ІН-АГРО» на відповідність міжнародним стандартом ISO 9001:2015.

Компанія "ІН-АГРО" добре організована, в ній чітко розподілені обов'язки, процедури, дотримується технологія роботи, є оперативні інструкції, документовані і відомі персоналу, процедура контролю виконуваних робіт і професійний та добре навчений персонал, здатний якісно виконувати свою роботу.


Застосування системи управління якістю в «ІН-АГРО»

Надання комплексних послуг з автоматизації управління і обліку на підприємстві замовника на основі програмних продуктів «1С:Підприємство», включаючи:

  • консультаційні послуги;
  • допомога у виборі програмного продукту і його продаж;
  • проектування, розробку, введення в експлуатацію і супровід інформаційних систем;
  • навчання персоналу.

Політика в області якості

Діяльність "ІН-АГРО" спрямована на задоволення потреб підвищення ефективності діяльності підприємств за рахунок автоматизації обліку і процесів як великих холдингів, так невеликих компаній.

ПП «ІН-АГРО» ставить перед собою завдання всебічно підтримувати, контролювати і покращувати регулярну і відносно відокремлену діяльність, спрямовану на створення і підтримку системи управління якістю проектування і розробки систем автоматизації на базі продуктів "1С:Підприємство", адаптації, впровадження і супроводу програмних продуктів.


Пріоритетні напрямки в області якості

Пріоритетними напрямками в області якості ПП «ІН-АГРО» є:

  • виконання вимог і очікувань споживача;
  • підвищення результативності роботи організації і кожного процесу окремо;
  • забезпечення стабільності показників якості послуг;
  • створення системи безперервного вдосконалення організації;
  • розвиток і навчання персоналу відповідно поточним цілям компанії.
 
Хочеш отримати безкоштовну консультацію фахівця?