Питання-відповіді

Шановні гості сайту! Перш ніж поставити своє запитання рекомендуємо Вам ознайомитися з опублікованими нижче питаннями та відповідями. Можливо в них Ви знайдете потрібну Вам інформацію.

Надішліть заявку на електронну адресу info@inagro.com.ua, вкажіть в листі назву організації (для партнера - код партнера), контактні дані. Додаткову інформацію можете отримати за телефоном (0472) 54-37-18.
Оновлення програмних продуктів
  • "1С:Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
  • "1С:Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України "
можна завантажити на сайті https://releases.1c.eu при наявності діючої підписки на ІТС
Платформа 1С: Підприємство 8.3 і hasp ключ, включаючи програмні ліцензії, адаптовані під роботу на Лінуксі. Типові конфігурації, такі як "Бухгалтерія 8 для України", можна ставити на лінукс але "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" і "Бухгалтерія елеватора, млина и комбікормового заводу для України" працюють з сервером СЛК 2.0.8, функціонал якого доступний тільки для windows .
У плані рахунків (меню «Операції» - «Плани рахунків» - «План рахунків бухгалтерського обліку») в картці рахунку 6412 додати в табличній частині субконто, які будуть відображатися в податковій накладній та реєстрації вхідного податкового документа.

Треба розуміти, що в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" і "Бухгалтерія елеватора, млина и комбікормового заводу для України" збережений функціонал типової конфігурації "Бухгалтерія 8 для України".

Звіти Калькуляція, Собівартість продукції та Розподіл непрямих витрат - це "типові", тобто вони будуть працювати якщо використовувати "типовий" механізм розрахунку собівартості (документ Закриття місяця в режимі Розрахунок і коригування собівартості продукції (послуг)).

Якщо ви використовуєте наш механізм - документи Розподіл витрат і (або) Розподіл витрат і розрахунок собівартості, то для аналізу слід використовувати звіти Аналіз витрат організації (покаже наші витрати), Аналіз випуску продукції (покаже яка і скільки продукції випущено і яка її собівартість), аналіз витрат на випуск (покаже з яких витрат складається собівартість продукції) і План-фактний аналіз собівартості (планові значення витрат вказуються в регістрі відомостей Структура планової собівартості).

Нарахування ПДФО контрагентам можна відобразити за допомогою документа «Коригування боргу» з видом операції «Зміна (формування) заборгованості».
Для цього в меню «Виробництво» призначений документ «Коригування витрат».
В меню «Кадри» оформляється документ «Прийом на роботу». На закладці «Нарахування» види нарахувань «Відрядний наряд», «Бригадний наряд», «Дорожні листи» не заповнюються. Оформляються дані нарахування окремо створеними документами з меню «Зарплата» - «Відрядний наряд», «Бригадний наряд», а також з меню «Транспорт» - «Дорожній лист тракториста-машиніста», «Дорожній лист вантажного автомобіля».
Виплату авансу співробітнику без попереднього розрахунку можна оформити документом «Зарплата до виплати організацій» з видом виплати «Аванс».

У довіднику «Фізичні особи» на одну людину може бути заведена тільки одна картка, а в довіднику «Співробітники» - їх може бути кілька.

Приклад: співробітник працював в організації, потім звільнився, а потім повернувся на роботу в організацію. В такому випадку картка фізичної особи залишиться колишня, а картку співробітника потрібно завести нову і зробити новий прийом на роботу на нову картку.

  1. Нарахування за лікарняним листком;
  2. Заява-розрахунок до ФСС;
  3. Платіжне доручення вхідне (вид операції Надходження коштів від ФСС);
  4. Зарплата до виплати (вид виплати Лікарняні);
  5. Видатковий касовий ордер або Платіжне доручення вихідне.

Дані операції можна відобразити документами "Комплектація номенклатури", "Вимога-накладна" і "Звіт виробництва за зміну".

Для заповнення колонок по планових кількості і сумі необхідно заповнити регістр відомостей «Структура планової собівартості» перед формуванням документа «Звіт виробництва за зміну».
  • У довіднику «Контрагенти» завести картки сільрад;
  • У рахунку обліку розрахунків з ПДФО завести субконто «Контрагенти»;
  • У документах нарахування і виплати паїв в аналітиці рахунки обліку розрахунків з ПДФО вибирати відповідну сільраду.
У довідник "Номенклатура" доданий реквізит "Код пільги по ПДВ". Код пільги заповнюється для номенклатури, поставка якої звільнена від оподаткування ПДВ, і виводиться в колонку 9 розділу Б Податкової накладної.

Базові періоди індексації тепер фіксуються при зміні тарифної ставки (окладу) за кожною посадою (штатної одиниці) за допомогою нового документа "Зміна параметрів розрахунку індексації (за посадами)". Документ може бути введений на підставі документів зміни зарплати співробітників ("Введення відомостей про планові нарахування працівників організацій", "Кадрове переміщення організації") або введений самостійно. Також у документі реалізована можливість заповнення по актуальній штатній розстановці.

Для правильного розрахунку індексації після поновлення конфігурації рекомендується зареєструвати за допомогою документа "Зміна параметрів розрахунку індексації (за посадами)" для всіх штатних одиниць після його останнього перегляду тарифних ставок (окладів).

Дані щодо фіксованому розмірі індексації, якщо необхідно, слід оформити повторно документом "Введення відомостей про планові нарахування працівників організацій" з прапором "Індексація заробітку" і з зазначенням місця роботи співробітника!

У регістрі відомостей "Варіанти алгоритмів розрахунку зарплати" є можливість вибору настройки варіанти розрахунку індексації. При наявності прапора "Застосовувати поріг 103 починаючи з 01.01.2016", порівняння індексу інфляції за період до 01.01.2016 (для включення у розрахунок) відбувається з порогом 101.

Додано новий механізм по створенню видів розрахунку. Користувач має можливість створювати види розрахунку довільною формулою. Створення формули здійснюється у спеціальному вікні, яке відкривається по кнопці «Редагувати формулу розрахунку». Показники підставляються у формулу «перетягуванням миші». У процесі створення формули можуть бути додані показники, які зберігаються у довіднику «Показники схем мотивацій».
Документом «Заміни працівників організацій» (підсистема «Кадри») реєструються заміни і заміщення працівників організації. У документі в обов'язковому порядку вказується, як для співробітника, який здійснює заміну, так і для співробітника, якого замінюють: вид заміни; підрозділи і посади, куди переміщуються співробітники; дати переміщення; тарифні ставки і графіки роботи.
Для коректного заповнення звіту 21 сх необхідно на закладці «Налаштування відповідностей» внести записи в регістр відомостей «Налаштування показників для регламентованої звітності».
Інформація про стаж співробітника (страховий, спец. стаж) вводиться в регістрі відомостей «Початкові відомості про стаж співробітників». У регістр можна перейти з форми елемента довідника «Співробітники організацій» по кнопці «Перейти» - «Відомості про початковий стажі»

Інструкція з переходу на платформу 8.2.

Перехід на версію 8.2 платформи рекомендується виконувати після оновлення конфігурації до версії 1.1.24.1, Н1.1.25.1 або 1.1.26.3 Для переходу з релізів 1.1.24.1 і Н1.1.25.1 необхідно:

  1. Зробити резервну копію інформаційної бази.
  2. Запустити "1С:Підприємство 8.2" в режимі "Конфігуратор" і виконати конвертацію оновленої інформаційної бази для версії 8.2.
  3. Запустити "1С:Підприємство 8.2" в режимі "Конфігуратор", оновити конфігурацію до версії 1.1.26.4. Встановити нову систему захисту для 8.2 з каталогу шаблонів для 8.2 ...\Protection
  4. Відкрити конвертовану інформаційну базу в режимі "1С:Підприємство".
  5. Запустити зовнішню обробку КонвертацияВнешнихОбработок82.epf (з підкаталогу шаблону tmplts \ InAgro \ BSPU \ 1.1.26.3 \), яка виконає автоматичну конвертацію використовуваних зовнішніх обробок.
  6. Вказати довільний порожній каталог, який буде використовуватися як робочий в процесі автоматичної конвертації зовнішніх обробок. Після закінчення конвертації усі зовнішні обробки будуть завантажені в інформаційну базу.
  7. Інформаційна база підготовлена для роботи з версією 8.2 платформи «1С:Підприємство».

Для переходу з релізу 1.1.26.3 необхідно:

  1. Зробити резервну копію інформаційної бази.
  2. Запустити "1С:Підприємство 8.2" в режимі "Конфігуратор" і виконати конвертацію оновленої інформаційної бази для версії 8.2.
  3. Запустити "1С:Підприємство 8.2" в режимі "Конфігуратор", при необхідності включити можливість змін конфігурації постачальника (меню «Конфігурація», підміню «Підтримка», пункт «Налаштування підтримки», кнопка «Включити можливість зміни») і у властивостях конфігурації параметр "режим сумісності" встановити в стан "Не застосовувати". Після цього конфігурацію необхідно зберегти і закрити "Конфігуратор".
  4. Запустити "1С:Підприємство 8.2" в режимі "Конфігуратор", оновити операційну систему до версії 1.1.26.4 шляхом Конфігурація\Завантажити конфігурацію з файлу і вказати файл 1Сv8.cf.
  5. Встановити нову систему захисту для 8.2 з каталогу шаблонів для 8.2 ...\Protection
  6. Відкрити конвертовану інформаційну базу в режимі "1С:Підприємство".
  7. Запустити зовнішню обробку КонвертацияВнешнихОбработок82.epf (з підкаталогу шаблону tmplts \ InAgro \ BSPU \ 1.1.26.3 \), яка виконає автоматичну конвертацію використовуваних зовнішніх обробок.
  8. Вказати довільний порожній каталог, який буде використовуватися як робочий в процесі автоматичної конвертації зовнішніх обробок. Після закінчення конвертації усі зовнішні обробки будуть завантажені в інформаційну базу.
  9. Інформаційна база підготовлена для роботи з версією 8.2 платформи «1С:Підприємство».

Інструкція з установки програмного продукту СЛК 2.0

У комплект поставки повинно бути включено:
  • Коробка з атрибутами програмного продукту і голографічною маркою;
  • Компакт-диск з дистрибутивом програмного продукту;
  • Документація до програмного продукту (опис конфігурації);

Ключі захисту можуть бути таких видів:

  • Основний ключ (основна поставка). Основні клієнтські ключі (червоного кольору). Мають внутрішню пам'ять, в якій зберігається кількість ліцензій. Існують різновиди на 1, 5, 10, 20, 50 і 100 користувачів.
  • Додатковий ключ. Додаткові клієнтські ключі (жовтого кольору). Мають внутрішню пам'ять, в якій зберігається кількість ліцензій. Призначені для збільшення клієнтських ліцензій. НЕ ПРАЦЮЄ БЕЗ ОСНОВНОГО КЛЮЧА. ПОВИНЕН ВСТАНОВЛЮВАТИСЬ РАЗОМ З ОСНОВНИМИ.

Перед установкою системи ліцензування та захисту конфігурації (далі СЛК) повинні бути видалені ключі захисту конфігурацій і завершені усі додатки, які їх використовують. На сервері повинна бути встановлена програмна частина СЛК.

Для інсталяції системи ліцензування та захисту конфігурації в стартовому меню програми установки виберіть «Система ліцензування конфігурації». Якщо з яких-небудь причин програма установки СЛК не запускається, слід виконати запуск програми установки вручну (програма LicenceSetup.exe в каталозі Configs \ Protection \ справжнього компакт-диска). Програма установки призначена для автоматичної установки (поновлення) компонентів системи.

Залежно від обраних параметрів, установка може бути проведена в одному з двох режимів.

Повна установка - має на увазі установку, як сервера ліцензій, так і клієнтських компонентів. Такий режим передбачає, що система ліцензування встановлюється вперше. Ключ захисту і сервер ліцензій повинні бути встановлені на одному комп'ютері.


«Виконувані модулі сервера СЛК» - Безпосередньо сам сервер і компоненти для адміністрування. (Обов'язковий при первинній установці)

«Служба операційної системи» - Вказує, що сервер ліцензій повинен бути встановлений як служба, а не як звичайна програма. При цьому відпадає необхідність ручного запуску сервера ліцензій. Всю роботу виконує ваша операційна система. (Необов'язковий)

«Драйвер ключа захисту» - необхідний компонент, якщо ключі встановлюються в комп'ютер вперше. (Обов'язковий при первинній установці)

«Серія ХХХХ» –файли захисту, необхідні для запуску і роботи вашої конфігурації. (Обов'язковий при первинній установці)

Клієнтська установка - установка (оновлення) тільки клієнтських компонент, необхідних для запуску 1С:Підприємства. Передбачається, що сервер ліцензій вже встановлено на комп'ютері. Для вибору цього режиму необхідно встановити прапор «Серія ХХХХ». Решта опцій потрібно відключити.


За замовчуванням установка проводиться в папку \1C\Licence 2.0.

Встановлення драйверів ключів

На комп'ютерах з ключем захисту слід встановити USB драйвер ключа захисту конфігурацій. Перед установкою або оновленням USB драйвера ключа повинні бути видалені ключі захисту конфігурацій і завершені усі додатки, які їх використовують. Вставити USB ключ захисту в вільний USB порт комп'ютера.

Після появи майстра установки устаткування Windows вибрати режим «Встановлення з вказаного місця». Встановити режим ручного вибору потрібного драйвера. Вибрати розташування файлу UPKey.inf (файл UPKey.inf розташований в каталозі \ 1C \ Licence 1.1. \ Drivers \). Завершити установку. Після чого в списку обладнання повинен бути присутнім ключ.


Для оновлення драйвера USB ключа може бути використана програма KDUpdate.exe (Опис використання програми оновлення знаходиться в файлі ReadMe.txt, який розташовується в каталозі \1C\Licence 1.1.\Drivers\).

Сервер ліцензій

Сервер ліцензій є основним компонентом системи ліцензування і призначений для контролю кількості робочих місць і збереження ключа захисту з метою створення захищених обробок і отримання значень ліцензійних параметрів. Для роботи сервера необхідні драйвер ключа захисту, реєстраційна інформація про серію ключів захисту і власне ключ захисту.

Зв'язок з сервером здійснюється по протоколу TCP / IP, тому для роботи сервера необхідний вільний TCP / IP порт. Значення порту (за замовчуванням 9099), можна налаштувати за допомогою ярлика.


На сервері (комп'ютер, на якому встановлений ключ захисту) необхідно запустити сервер захисту (ярлик «Сервер ліцензій» в папці меню «Програми / СЛК 2.0»). Сервер ліцензій може працювати в двох режимах: в режимі програми та в режимі служби. Режим служби дозволяє серверу запускатися і працювати до авторизації користувача в системі.

В результаті в системному треї повинен з'явиться наступний значок.

УВАГА! При встановленні сервера у вигляді служби, значок в системному треї відображатися не буде. Для управління сервером необхідно запустити утиліту «Консоль сервера СЛК» (Пуск-Програми-СЛК 2.0)


Якщо значок відрізняється то це означає що є проблеми з ключем захисту. При натисканні на сервер ліцензій повинно відображатися приблизно наступне


Можливі ситуації:

1. Не встановлені файли захисту і ключі.


2. Тип ключа не відповідає вашій конфігурації - необхідний інший ключ або інші файли захисту.


3. Ключ не виявлений або не встановлений драйвер


Одночасна робота СЛК 1.1 та СЛК 2.0

З СЛК 2.0 працюють тільки конфігурації 1.2.6.х та вище. Всі попередні конфігурації як і раніше продовжують працювати тільки з 1.1. Якщо з якихось причин ви не можете відмовитися від попередніх конфігурацій, які працюють з СЛК 1.1 - можна запускати їх одночасно. Для цього необхідно в одному з них змінити номер порту. Наприклад: для того щоб змінити порт в СЛК 2.0 необхідно в настройках сервера (рис. 4) вказати ПОРТ не 9099, а будь-який інший (9098).

ВСТАНОВЛЕННЯ ОНОВЛЕНЬ

УВАГА Перед встановленням оновлень рекомендується створити резервну копію бази (запустити програму 1С:Підприємство в режимі «Конфігуратор», вибрати пункт меню Адміністрування - вивантажити інформаційну базу)

Програма встановлення оновлень конфігурації запускається вручну (програма setup.exe в каталозі configs \ BSPU \ setup комплекту оновлень). За замовчуванням оновлення встановлюються в папку C:\Program Files\1cv82\tmplts.

Після установки запустити програму 1С: Підприємство в режимі «Конфігуратор». Відкрити конфігурацію (пункт меню Конфігурація - відкрити конфігурацію). Запустити обробку «Оновлення конфігурації» (пункт меню Конфігурація - Підтримка - Оновлення конфігурації). Як джерело оновлень вибираємо «Пошук доступних оновлень (рекомендовано)». По кнопці «Далі» переходимо до вибору області пошуку оновлень, де рекомендується встановити прапор «Шукати в поточному каталозі шаблонів і оновлень» (C: \ Program Files \ 1cv82 \ tmplts). По кнопці «Далі» переходимо до вибору доступних оновлень. Вибір потрібного оновлення підтверджуємо кнопкою «Готово». Далі в діалоговому режимі провести оновлення конфігурації і бази даних. Закрити Конфігуратор.

ОНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ТА ЗАХИСТУ

Є два варіанти встановлення файлів захисту: за допомогою програми встановлення захисту та вручну.

1) СПОСІБ 1. ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМИ УСТАНОВКИ ЗАХИСТУ.

Перед оновленням системи ліцензування та захисту конфігурації (далі СЛК) повинні бути видалені ключі захисту конфігурацій та завершені усі додатки, що їх використовують.

Програма встановлення (оновлення) захисту конфігурації запускається вручну (програма LicenceSetup.exe в каталозі Protection \ LicenceSetup комплекту оновлень).

При запуску програми встановлення (оновлення) СЛК для здійснення оновлення файлів захисту конфігурації необхідно встановити прапор «Встановити дані серії 8Е5В» (інші прапори необхідно зняти).

За замовчуванням установка оновлених файлів захисту проводиться у папку ProgramFiles\1C\Licence 1.1\Bin.

СЕРВЕР ЛІЦЕНЗІЙ

Встановити ключі захисту конфігурації. Запуск сервера захисту здійснюється на сервері (комп'ютер, на якому встановлений ключ захисту) через ярлик "Сервер ліцензій" у папці меню «Програми / СЛК 1.1».

2) СПОСІБ 2. ВРУЧНУ

Нові файли захисту знаходяться у каталозі Protection комплекту оновлень. У цьому каталозі є два архіва 8Е5В та Common. Їх потрібно розпакувати та скопіювати файли: LicenceAddIn.dll; 8E5B.datafile; 8E5B.paramfile; 8E5B.reginfo. Скопійовані файли потрібно встановити за адресою ProgramFiles \ 1C \ Licence 1.1 \ Bin (замінити існуючі файли на нові).

ОНОВЛЕННЯ БАЗИ ДАНИХ

Після встановлення оновлень конфігурації, запустити програму 1С:Підприємство.

При запуску система захисту конфігурації перевірить відповідність файлів захисту. Якщо з якихось причин системі не вдалося правильно визначити ці файли, то необхідно вказати шлях до розміщення файлів апаратного захисту вручну (обробка «Налаштування системи захисту»). За замовчуванням цей каталог розміщений: С:\ProgramFiles\1C\Licence 1.1\Bin.

Програма видасть повідомлення про зміну версії конфігурації та запросить угоду на оновлення бази даних.

Необхідно:

  • Отримати ліцензії при роботі з платформою 8.2.
  • Перемістити (НЕ копіюйте!) файли програмної ліцензії 2 *.lic у каталог: "C: \ Users \ All Users \ 1C \ 1Cv82 \ conf" (або "C: \ ProgramData \ 1C \ 1Cv82 \ conf") - якщо вони зараз у іншому каталозі.
  • Помістити у каталог: "C: \ Users \ All Users \ 1C \ 1cv8" (або "C: \ ProgramData \ 1C \ 1Cv8") файл location.cfg з наступним текстом: location = C: \ Users \ All Users \ 1C \ 1Cv82 (або location = C: \ ProgramData \ 1C \ 1Cv82)
Якщо мова йде про комп'ютер сервера 1С:Підприємства, то перед переміщенням файлів ліцензії необхідно зупинити службу агента сервера, а після переміщення запустити службу.

  • Зайти на офіційний сайт підтримки: https://releases.1c.eu
  • Ввести свої дані користувача.
  • Вибирати вкладку Технологічна платформа 8.3.
  • Зберегти архів собі на ПК.
  • Розпакувати архів windows.rar до себе на ПК.
  • Запустити файл setup.exe
  • На кроці "Інтерфейси на різних мовах" додати компонент "Українська мова".
  • Мова інтерфейсу встановити "Український" та продовжити установку.
  • Коли закінчиться установка, вибрати у списку базу та натиснути "Змінити" - 2 рази далі.
  • В полі версія 1С:Підприємства вказати 8.3.
  1. Для початку необхідно створити резервну копію наявної бази. У конфігураторі "Адміністрування" - "вивантажити інф. Базу".
  2. Зайти в папку, в яку встановлено 1С:Підприємство. Зазвичай це 'C: \ Program Files \ 1cv8 \ ... \ bin \'.
  3. Знайти файл з назвою chdbfl.exe та запустіть його. При цьому відкриється утиліта для перевірки фізичної цілісності файлу бази даних.
  4. Вказаті шлях до файлу 1Cv8, в папці з Вашою базою та поставити прапор "Віправляті віявлені помилки".
  5. Натиснути "Виконати".
Зайти в конфігуратор. Вкладка "Адміністрування", вибрати "Вивантаження інформаційної бази" та вказати шлях куди Ви хочете зберегти копію бази 1С:Підприємство.
Зробити резервну копію бази 1С:Підприємство. Запускаємо систему 1С:Підприємство в режимі конфігуратора. У головному меню програми виберіть «Адміністрування - Тестування та виправлення».

Варіанти виправлення:

  • Почистити кеш 1С:Підприємство 8;
  • Видалити базу зі списку баз, та додати її в нього знову;
  • Відключити файрвол та / або антивірус, можливо ці програми якимось чином конфліктують з 1С:Підприємство (відключення антивіруса може бути недостатньо, тоді необхідно повне його видалення);
  • Якщо ви використовуєте файловий варіант роботи з базою, то необхідно видалити каталоги 1Cv8Log та 1Cv8FTxt в папці бази;
  • Виконати тестування утилітою chdbfl.
  • Виконати тестування та виправлення бази в режимі «Конфігуратор»

  1. Для підключення зовнішньої друкованої форми документа необхідно вибрати пункт меню Сервіс - Додаткові звіти та обробки - Додаткові зовнішні друковані форми.
  2. У довіднику, який відкрився, створити новий елемент.
  3. У табличній частині "Належність друкованої форми" додати новий рядок.
  4. У переліку, який відкрився, знайти та вибрати документ "Податкова накладна".
  5. Обраний документ буде записаний в графу "Подання об'єкта".
  6. У графі "Файл друкованої форми" вибрати та відкрити збережений раніше файл зовнішньої друкованої форми.
  7. При необхідності можна замінити ім'я друкованої форми в шапці документа.
  8. Після цього потрібно записати та закрити форму елемента довідника за допомогою кнопки "ОК".

Не удалось найти ответ?

Заполните форму обратной связи, наши менеджеры свяжутся с вами!
Хочеш отримати безкоштовну консультацію фахівця?