ERP - сучасна система для комплексного планування та бюджетного управління всіма ресурсами підприємства в рамках єдиного інформаційного простору

Впровадження ERP системи дозволяє підприємству:

  • Автоматизувати планування, облік і контроль

  • Знизити обсяги матеріальних запасів на

    20%
  • Скоротити витрати на матеріальні ресурси на

    11%
  • Знизити виробничі витрати на

    12%
  • Знизити собівартість продукції на

    8%
  • Збільшити обсяг продукції на

    29%
  • Збільшити продуктивність праці у виробництві на

    14%
  • Збільшити оборотність складських запасів на

    25%
  • Підвищити прозорість бізнес-процесів

  • Скоротити дебіторську заборгованість на

    19%
  • Прискорити обробку замовлень на

    85%
  • Скоротити терміни виконання замовлень на

    26%
  • Скоротити операційні та адміністративні витрати на

    20%
  • Збільшити прибуток на

    14%
  • Скоротити трудомісткість в різних підрозділах на

    35%
  • Прискорити підготовку звітності в

    3 рази

Що дасть впровадження ERP системи

  • Глибоко аналізувати фактичні результати підприємства їх відхилення від запланованих;
  • Планувати і управляти ресурсами підприємства;
  • Оптимізувати прийняття управлінських рішення за рахунок інформації оперативного обліку;
  • Відслідковувати динаміку підприємства, як зростання так і спад, своєчасно виявляти відхилення від планів підприємства
  • Набір інструментів для управління бюджетним процесом;
  • Розрахунок планових і фактичних показників - використання формул для показників з можливістю відображення даних відразу з декількох джерел
  • Деталізація і побудова бюджетів з великим набором аналітик;
  • Коригування бюджету, зі збереженням історій змін;
  • Версіонування об'єктів - для порівняння документа екземпляр бюджету;
  • Ведення кадрового обліку і розрахунків із зарплати відповідно до законодавства;
  • Рішення дозволяє підвищити достовірність і швидкість розрахунків з персоналом
  • Мінімізувати витрати на розрахунок, автоматизувати весь комплекс розрахунків із зарплати
  • Ефективні системи мотивацій для співробітників підприємства
  • Дозволяє планувати і контролювати кошти продажів, управління замовленнями покупця;
  • Дозволяє оперативно реагувати на запити клієнтів, чітко планувати взаємодію з ними, оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій по залученню клієнтів;
  • Будувати систему взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів;
  • Відстежувати кожне звернення клієнтів, ефективно використовувати кожен контакт;
  • Забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів продукції і товарів на виробничому підприємстві, в оптовій і роздрібній торгівлі;
  • Дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість;
  • Дозволяє фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів
  • Керівник виробництва може планувати і прогнозувати виробничий процес, також його як позитивний так і негативний розвиток щодо планових термінів і продукції;
  • Реалізовано механізм диспетчеризації з системою оповіщення для контролю і ходу виробничого процесу
  • Розподіл відповідальності на два рівня виробництва: рівень диспетчера-логіста підприємства і локальний (цехової) рівень управління;
  • Точність в обліку: склад робіт, кількість фахівців, витрати матеріалів на кожну партію випуску;
  • Точний фінансовий аналіз діяльності підприємства;
  • Попередня сумова оцінка собівартості випуску протягом звітного періоду
  • Деталізація собівартості до обсягу початкових витрат
  • Різні способи розподілу витрат
  • Облік фінансових результатів в розрізі аналітик (напрямків діяльності)
  • Набір інструментів для управління бюджетним процесом;
  • Розрахунок планових і фактичних показників - використання формул для показників з можливістю відображення даних відразу з декількох джерел
  • Деталізація і побудова бюджетів з великим набором аналітик;
  • Коригування бюджету, зі збереженням історій змін;
  • Версіонування об'єктів - для порівняння документа екземпляр бюджету;
  • Оптимізація процесу доставки товарів клієнтам, а також при переміщенні товарів між складськими приміщеннями
  • Адресне зберігання товарів і матеріалів дозволяє управляти розкладкою по місцях зберігання при надходженні, зборкою з місць зберігання при відвантаженні і переміщенні.
  • Створення робочих зон для оптимального доступу до складських комірок, формування порядку обходу складських комірок
  • Планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
  • Підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них
  • Складання графіків поставок і графіків платежів
  • Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
  • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
  • Дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження);
  • Підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об'єкти ремонту можуть бути пов'язані з виробничими робітничими центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування;

Дізнатися більше про можливості ЕРП системи

Як ми впроваджуємо ERP

Чому варто довірити побудову ЕРП- системи нам?

Серед наших клієнтів

                                                                   

Хочете підвищити ефективність бізнесу і оптимізувати витрати?


Хочеш отримати безкоштовну консультацію фахівця?